STIŽE APOKALIPSA: Asteroid juri pravo ka Zemlji, zakucaće se 16. februara, a onda nam sledi cunami! (FOTO)
Foto: Profimedia

ludilo!

Neidentifikovani objekt nazvan 2016 WF9 otkriven je prošle godine, prošao je Marsovu orbitu, a otkrila ga je NASA misija NEOWISE
Objavljeno: 23:03h

Prošle je godine svemirska agencija NASA uočila objekat, koji bi mogao biti kometa ili asteroid, a koji se kreće prema Zemlji. Još tada su zvanično objavili da će proći pored Zemlje na udaljenosti od oko 51 milion kilometara, 25. februara ove godine i da za našu planetu ne predstavlja nikakvu opasnost. Međutim, Rusi misle drugačije.

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

foto: Thinkstock

Međutim, dotični Djomin Damir Zaharovič, samoproglašeni astronom iz Rusije, govori nešto sasvim suprotno, a ono što je zabrinjavajuće jeste da su se njegove ničim argumentovane teze počele širiti društvenim mrežama i deo ljudi ih je počeo shvatati ozbiljno.

Zaharovič smatra da objekat ide direktno prema Zemlji i da će se u nju zakucati 16. februara i pritom možda izazvati kataklizmični mega cunami, piše Dejli mejl.

DISLAJKUJE BELU KUĆU: Mark Zakerberg neće se kandidovati za PREDSEDNIKA! (FOTO)

- NASA od oktobra zna da će objekat kojeg zovu WF9 udariti Zemlju. Ako asteroid pogodi Zemlju, mogao bi uništiti cele gradove ili uzrokovati cunami. Svi smo u opasnosti - tvrdi Zaharovič koji u sve unosi već čuvenu tezu o planeti Nibiru i kaže da ovaj objekat potiče upravo s nje.