NEDELJKO IZ DUNAVA IZVUKAO ULOV SVOG ŽIVOTA: Kada je video šta je u PITANJU povukao je NEOČEKIVANI POTEZ (FOTO)
Ribe, Foto: Profimedia

ulov

"Često znam da ulovim velike ribe i imam iskustva s tim, ali ovo mi je dosad najveći šaran kojeg sam upecao"

Objavljeno:

Pecam otkad znam za sebe, ali ni ja, ni moji prijatelji nikad u životu nismo videli tako velikog šarana. Eno ga sad pliva u ribnjaku u Bizovcu. Nisam imao srca da od njega napravim riblju čorbu.

Ovako priča kroz smeh Nedeljko Mihaljević (48) koji je pre dva dana iz Dunava nedaleko od Kopačkog rita izvukao ulov života. Dunavski ljuskavi šaran od 30 kilograma upecao se na njegove silikonske varalice, a borba je trajala više od 30 minuta. Na kraju se šaran umorio.

- Prvo sam mislio da je som u pitanju jer sam vidio da je velika riba, ali ovo nisam očekivao. Kad sam krenuo za njim, vukao je i mene i čamac pola sata, četiri puta mi je ispadao iz mrežice... Ni sam ne znam kako sam uspeo da ga ubacim u čamac, ruke su mi drhtale od tog natezanja, sve dok se nije umorio, nije odustajao - kaže Nedeljko.

Dodaje da nije imao srca ni da pomisli da njegov najteži riblji protivnik završi u gulašu ili na roštilju.

- Kad smo stigli do obale i video da je živ, nazvao sam kolege iz Bizovca koji skupljaju tako velike primerke riba u svom ribnjaku da dođu po njega. Oni su se oduševili i odneli ga. Kapitalac je tako živ i zdrav. Pliva sad u njihovom ribnjaku i veseli druge. No, i da ga nisu hteli uzeti, pustio bi ga nazad u Dunav. Ovako nešto je šteta pojesti - kaže pecaroš.

Nedeljko inače peca, kako kaže, otkad zna za sebe, a otkako je u penziji svakog dana je u svom čamcu.

- Često znam da ulovim velike ribe i imam iskustva s tim, ali ovo mi je dosad najveći šaran kojeg sam upecao. Imao sam jednog od 10 kilograma i jednog od 12. Njih sam pokupio i pojeo s prijateljima - rekao je kroz smeh simpatični Slavonac.

(Espreso / 24 sata.hr)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!