ADIDAS POKRENUO KAMPANJU “YOU GOT THIS”: PORUKA KOJA MOTIVIŠE SPORTISTE DA SE IZBORE SA PRITISKOM
Košarka, Foto: Adidas

kampanja

ADIDAS POKRENUO KAMPANJU “YOU GOT THIS”: PORUKA KOJA MOTIVIŠE SPORTISTE DA SE IZBORE SA PRITISKOM

Adidas pokrenuo kampanju koja motiviše sportiste

Objavljeno:

Veliki broj vrhunskih fudbalera, košarkaša, atletičara i drugih šampiona adidas je ujedinio u najnovijoj kampanji "You Got This", kako bi poslao poruku podrške u borbi protiv pritiska sa kojim se suočavaju sportisti širom sveta. Lionel Mesi, najbolji fudbaler današnjice, zatim super talentovani Džud Belingem, Pat Mahoum, Triniti Rodman i drugi, istakli su da je neophodno da se sportisti na pravilan način suoče sa svakodnevnim izazovima, kako bi uživali na terenu, i ostvarili svoje snove i potencijal.

Centralni deo kampanje je zanimljiv video od 90 sekundi koji prikazuje adidasove zvezde kako daju sve od sebe u trenucima kada im je najteže. Od Džud Belingema koji postiže gol na svom debiju u Ligi šampiona kao deo ekipe Real Madrida, pa sve do besprekornog skoka sa grede gimnastičarke Emili Malevski na nacionalnom prvenstvu 2022 – svaki akter filma prikazuje na koji način se bori sa pritiskom i tako inspiriše druge da urade isto.

1 / 5 Foto: Adidas

Utisak filma pojačavaju stihovi bezvremenske i kultne himne, “Under Pressure” koju izvode grupa Kvin i Dejvid Boui, a na kraju ostaje snažna poruka brenda adidas “You got this” koja dolazi kao trijumf i potvrda rada, truda i talenta.

Da bi dodatno objasnio sa čim se sportisti suočavaju u momentima kada trpe pritisak, adidas je dogovorio i saradnju sa grupom naučnika. Njihov zadatak je bio da uz pomoć sofisticirane tehnologije i specijalnih aparata prate neurološke rezultate kako rekreativaca, tako i svetski poznatih sportista kao što su Emiliano Martinez, Ludvig Adberg, Neka Ogvumike, Rouz Zeng i Stina Blekstinijus, tokom nekih momenata na terenu. Primer je nivo stresa koji se dešava u mozgu igrača dok izvodi penal ili šutira slobodna bacanja u odlučujućim trenucima utakmice, a koji se potom analizira kroz algoritme kako bi se pronašao način da se umanji pritisak i tenzija.

Čitava ideja nastala je kao podsticaj sportistima da otkriju šta je zapravo moguće kada se očekivanja i pritisci utišaju rečenicom – “You Got This”. Govoreći o kampanji adidas poručuje da želi da inspiriše novi talas mladih sportista širom sveta i sportu vrati ono najvažnije - uživanje.

Za više informacija posetite adidas.com i pratite adidas instagram i tiktok mreže.

Bonus video:

01:17

Okupljeni igraju fudbal ispred ministarstva

(Espreso/Promo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.