ne propuštajte jedinstvenu priliku
USKORO POČINJE BAR NA KURIR TELEVIZIJI! Saznali smo sve o rijalitiju koji Srbija čeka - PRIJAVE SU U TOKU!
Od decembra samo na Kurir televiziji stiže rijaliti Bar, koji će se po svemu razlikovati od onoga što ste do sada gledali.
Interesovanje je ogromno, nagrada je velika - čak 30.000 evra za samo 3 meseca, a PRIJAVE JOŠ TRAJU!
Rijaliti Bar od decembra na Kurir televiziji! Uzbudljiv i izazovan format u kom potpuni neznanci žive i rade zajedno, i moraju da prevaziđu svoje razlike u temperamentu i karakteru i udruže snage kako bi Bar što bolje funkcionisao, a oni zaradili za život. Istovremeno moraju da se takmiče i eliminišu jedni druge kako bi se domogli pobedničke titule i vredne nagrade!
Jedna bitna razlika u odnosu na sve ostale formate ovog tipa jeste da takmičari NISU zatvoreni u jednoj kući ili na imanju, već mogu slobodno da se kreću, a rijaliti se snima na čak 3 LOKACIJE!
Iza potpuno drugačijeg, novog i uzbudljivog projekta koji uskoro stiže na male ekrane stoji kreativan i organizovan tim, spreman da ispuni sva očekivanja najšireg auditorijuma! Ambicije i očekivanja su ogromni, kao i broj prijavljenih, a mi smo se potrudili da saznamo sve o Baru od ekipe koja stoji iza šoua - Aleksandra Gajić, kreativni producent iz kompanije Wireless media, Darija Sušić, brend menadžer Kurira i Ivan Kleut, direktor spoljnih produkcija Kurir televizije otkrivaju sve što vas zanima!
ALEKSANDRA GAJIĆ: DOBRODOŠLI U BAR, NEMOGUĆE NE POSTOJI!
"Ovo je jedan divan, ali izazovan i vrlo intenzivan projekat, u kojem će najviše publika uživati. Polazeći od toga da svi negde podsvesno želimo slobodu, tu slobodu sada nudimo i svim učesnicima u ovom rijalitiju, kako takmičarima, tako i publici koja je tu da to iskoristi", istakla je Aleksandra Gajić, kreativni producent rijalitija "Bar".
"Zamislite samo tu lavinu neograničenih mogućnosti kada niste zatvoreni u jednom prostoru. Sve to je ujedno i izazov ispratiti. Iako takmičari nisu zatvoreni, oni su u svakom trenutku pod budnim okom kamera. Bez obzira na slobodu u kretanju, razmišljanju, u kreiranju sopstvenog 'ja' za publiku, takmičari podležu određenim pravilima, a program je osmišljen tako da im rad u baru i život u stanu ipak malo zakomplikuje. Ti nepredviđeni događaji iznenađivaće takmičare svakodnevno, a od njih se očekuje da se u zadatim okolnostima adekvatno snađu. Posebno je važno kako će se taj odabran tim takmičara uklopiti, a to je ono što ovom projektu daje posebnu draž", rekla nam je Aleksandra.
Publika u ovom rijalitiju nije samo pasivni posmatrač, već i učesnik i "autor" izazova i zadataka!
"Ko želi - može da bude učesnik rijalitija kao gost Bara, ili iz udobne fotelje od kuće prati dešavanja i učestvuje u dodeljivanju zadataka/izazova određenom takmičaru ili takmičarima. Ne postoji nemoguće u atmosferi velikih ambicija da ostanemo posebni, drugačiji i ispunimo sopstvene ciljeve zarad zadovoljstva svih koji u krajnjem proizvodu pronalaze užitak", dodala je Aleksandra Gajić.
Publika u ovom rijalitiju nije samo pasivni posmatrač, već i učesnik i "autor" izazova i zadataka!
"Ko želi - može da bude učesnik rijalitija kao gost Bara, ili iz udobne fotelje od kuće prati dešavanja i učestvuje u dodeljivanju zadataka/izazova određenom takmičaru ili takmičarima. Ne postoji nemoguće u atmosferi velikih ambicija da ostanemo posebni, drugačiji i ispunimo sopstvene ciljeve zarad zadovoljstva svih koji u krajnjem proizvodu pronalaze užitak", dodala je Aleksandra Gajić.
Rijaliti će se snimati na čak 3 lokacije - u baru, stanu i na ulici, što ga čini najzahtevnijim produkcijskim poduhvatom kada je reč o ovoj vrsti programa.
"Ovo je najzahtevniji produkcijski proizvod, jer Bar nije mali, u stanu se opet dešavaju svi oni emotivni, ljudski, prelomni trenuci preispitivanja, sukobi mišljenja, konfrontiranja. Ulica i drugi eksterijeri biće mesta koja takmičari obilaze pokušavajući da odgovore na sve zadate izazove. Ovo ne bi bila do sada najzanimljivija igra da nema dobro osmišljenih dramaturških zapleta. Ipak je cilj da se od 16 takmičara izdvoji jedan koji će poneti tu laskavu titulu najboljeg u ovoj igri i uz osvojenu vrednu novčanu nagradu sigurno sebi promeniti i olakšati život uz slavu koja nakon rijalitija Bar dolazi i koju Kurir kao brend omogućava", objasnila je Aleksandra Gajić.
Publika u svakom trenutku može postati deo rijalitija, samo ukoliko poseti BAR koji će se nalaziti u centru Beograda u Vlajkovićevoj 8! Radno vreme je standardno, ali ekipa nestandardna, a kamere su svuda osim u toaletu!
"Pored slobodnih takmičara, ovo je jos jedan benefit rijalitija Bara. U ovom baru ćete sasvim sigurno biti viđeni! Bićete usluženi bolje nego u bilo kojem drugom baru, jer konobare i konobarice pažljivo biramo. Tako da ako se pitate gde od druge polovine decembra da izlazite, mi imamo preporuku - dobro došli u Bar. Već sada planirajte najluđu novogodišnju noć upravo ovde. Zabava je zagarantovana, a uz to i mogućnost da svako ko dođe uživo isprati odnose, kvalifikuje rad, olakša ili oteža situacije takmičarima, učestvuje u presudnim događajima. Komunikacija sa publikom tokom trajanja projekta je konstanta. Osim što ćemo osluškivati potrebe, uvažavamo i mišljenje i očekujemo da publika bude kreativna u osmišljavanju zadataka, kao i da kada odlučujemo o određenom zadatku, izabere pravu osobu (takmičara) za izvršenje istog", otkrila je Aleksandra Gajić i dodala da su u Baru planirane posete i nastupi poznatih ličnosti i pevača koji će i učestvovati u zadacima!
"Upravo tako, jer Bar je stvarno mesto u centru grada koje će ljudi voleti, a poznati intenzivno posećivati. Žurke koje su u baru planirane na nedeljnom nivou su i najveći nedeljni izazov za takmičare, a biće posebno privlačne zbog nastupa poznatih muzičara, pevača, didžejeva. Sa druge strane, Kurir televiziju inače svakodnevno posećuju velike zvezde domaće estrade, a sa njima se nakon gostovanja u našim poznatim formatima uvek lepo druži uz kafu i dobar razgovor. Bar je za to idealno i najbliže mesto", istakla je Gajićeva.
Nosioci rijalitija su voditelj i menadžer lokala!
"Voditeljka rijalitija Bar je vrlo iskusna i prepoznatljiv lik široj publici. Od nje se mnogo očekuje. Njena uloga je da pomogne da razumemo i ispratimo odnose koji se među takmičarima formiraju. Još uvek nećemo otkriti ko je u pitanju, želimo da publika nagađa i čeka još malo, ali smo sigurni da će biti oduševljena kada otkrijemo voditeljku! Bar menadžer je osoba koja iza sebe ima bogato iskustvo u ovoj vrsti posla. Uloga bar menadžera je da isprati funkcionisanje samog bara i izazove takmičare da daju sve od sebe da bar postane omiljeno mesto u gradu. Početni kapital je veliki, ali ga treba učiniti većim. Voditeljka i bar menadžer publici pomažu da shvati pravila koja su jasno definisana na samom početku igre, ali i da uvedu nepisana pravila koja će takmičare držati u neizvesnosti do samog kraja igre", objasnila je Gajićeva.
Interesovanje je ogromno, a prijave još traju!
"Posebna novina kojoj smo dali šansu poznajući naš region i ljubav prema Beogradu koju neguju naše komšije, je da su za ovaj rijaliti stigle prijave i iz Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Komšije su uvek dobrodošli gosti", istakla je Aleksandra Gajić.
Godine nisu prepreka, a selekcija je u toku!
DARIJA SUŠIĆ: IZA BARA STOJI NAJUTICAJNIJA MEDIJSKA KUĆA
"Interesovanje je iznad naših očekivanja jer je očigledno da su ljudi prepoznali ovaj rijaliti kao drugačiji. Važno je reći da se šansa pruža svima, bez obzira na godine, ali treba imati u vidu da je igra vrlo intenzivna, ponekad naporna i iscrpljujuća, ali u svakom slučaju zabavna. Ko se prepoznaje u ulozi barmena ili barmenke, konobara ili konobarice, hostese, lidera, dobrog pregovarača, poslušnog radnika, ekscentričnog darovitog komunikativnog promotera... može da se prijavi. Godine nisu prepreka", poručila je Darija Sušić, brend menadžer "Kurira".
"Kad Kurir pravi rijaliti, publika očekuje visok standard zabavnog programa. Ideja ovog projekta je bila da ponudimo publici nešto sasvim novo i drugačije i da damo rijaliti formatu novo značenje i duh. Sadržaji na svim platformama brenda Kurir se izdvajaju svojim kvalitetom i konceptom, tako da će i rijaliti BAR šou na Kurir televiziji, definitivno biti osveženje na malim ekranima. Projekat BAR rijaliti šou, organizuje i producira Adria Media Grupa sa svojim brendom Kurir a u koprodukciji sa Videostrojem. Stoga smo sigurni da će svi učesnici gotovo sigurno postati poznati, dodala je Darija Sušić i izdvojila najvažnije razlike Bara od ostalih programa sličnog formata:
"Pre svega novčana nagrada od 30.000 evra za period od 12 nedelja predstavlja veću nagradu u odnosnu na one koje obezbeđuju slični televizijski formati. Koncept u kome učesnici nisu zatvoreni na određenoj lokaciji, imaju realan posao i pristupe društvenim mrežama čini BAR potpuno jedinstvenim. Takođe moram da istaknem da je ovo prvi rijaliti u kome publika može da učestuje tako što će doći u BAR i samim tim postati deo ovog spektakla.", rekla je ona i za kraj sumira rijaliti Bar u tri jasne reči - Zabava, dobra zabava, odlična zabava!
IVAN KLEUT: POTPUNA NOVINA ZA RIJALITI U SRBIJI, SVAKO IMA ŠANSU DA SE POJAVI U NJEMU!
Bar je licencirana verzija švedskog šoua, a direktor spoljnih produkcija Kurir televizije Ivan Kleut otkrio je kako učiniti jedan ovakav format lokalnim, bližim našoj publici!
"Gledaoci u Srbiji do sada su bili samo gledaoci, u njihovo ime su sa takmičarima razgovarali novinari. Direktna komunikacija sa takmičarima Bara na njihovom radnom mestu, tj. u baru daje gledaocima utisak da i sami učestvuju i doprinose razvoju formata. To je novina za rijaliti programe u Srbiji".
Koliko je kompleksan ovaj projekat, šta bismo sve videli, i koliko ljudi, kada bismo zavirili iza scene?
"Kao i svaki program na televiziji, iza scene je mali grad u kojem dano-noćno vrvi od ljudi. Pravi rijaliti je zapravo iza kamera. Produkcijski tim je velik i broji više od 130 ljudi - od izvršnog producenta, preko snimatelja, tonaca, do vozača i čistača", objasnio je Ivan Kleut i otkrio koji je najveći izazov u produkcijskom smislu.
"Organizacija je pola obavljenog posla. Kada je rijaliti u pitanju, broj kamera je bitan radi što boljeg prenosa i realnijeg prenosa atmosfere, ali mislim da je dobar izbor takmičara presudan. Karakteri i životne priče osvajaju publiku", poručio je Ivan i otkrio čime će Bar najviše oduševiti publiku:
"Svako ko kroči u bar postaće deo rijalitija, imaće priliku da doprinese programu, a i da se osmehne gledaocima. Kroz Bar nudimo svima da se pojave na TV-u, a to ipak ne rade sve televizije".
(Espreso)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!