Sa 14 divljao po školskom dvorištu, majka kupila prvi motor, otac ga vozio Slobinim kolima: Ko je Nikola Radulović?
Nikola Radulović, Foto: Privatna Espreso arhiva

Ćerka (7) vozi kvad, žena nema vozačku

Sa 14 divljao po školskom dvorištu, majka kupila prvi motor, otac ga vozio Slobinim kolima: Ko je Nikola Radulović?

Nikola je nastavio porodičnu tradiciju, ali kroz nešto drugačiji format, a sada za Espreso otkriva sve što niste mogli nigde da pročitate...

Objavljeno: 20:48h
Milica Stanimirović

Rođen u Beogradu 1989. godine, Nikola Radulović je danas jedno od prepoznatljivih televizijskih lica kada je reč o automobilizmu i svetu motora, a malo ko zna koliko je uzbudljivo i drugačije detinjstvo imao. Vožnja u automobilu tadašnjeg predsednika, divljanje u školskom dvorištu i to na novom motoru, poslovi, trke, karting...

Iako je odrastao uz miris benzina i zvuk motora, za Nikolu je ipak najvažniji dan u životu onaj kada je postao otac, ćerka Lena rodila se istog dana kada i on, čime je njihov rođendan postao porodični praznik u pravom smislu reči.

Sin čuvenog Radeta Radulovića, osnivača kultnog automobilskog časopisa "Auto" i čoveka koji je u Jugoslaviju dovezao najjače automobile, ali i doveo face iz tog sveta, Nikola je nastavio porodičnu tradiciju, ali kroz nešto drugačiji format.

Nikola Radulović
Nikola Radulovićfoto: Kurir

Nikola je voditelj emisije "Auto" u kojoj spaja strast prema vožnji, kameri i modernim medijima. Sve najnovije vesti koje se tiču dvotočkaša i četvorotočkaša pred vas svake subote od 6.30 donosi iz prve ruke baš Nikola u emisiji "Auto" na Kurir televiziji.

Uz suprugu Jelenu, akademsku muzičarku i violinistkinju i ćerku Lenu, koja već pokazuje interesovanje za volan i scenu, Nikola živi dinamičan život na granici između umetnosti, adrenalina i roditeljstva.

U ekskluzivnom intervjuu za Espreso, voditelj otkriva zanimljive detalje iz svog života - sve teške i prelepe trenutke, da li je imao od porodice podršku ili ljutu borbu, kao i sve zanimljivosti u vezi auto strasti koja se skoro probudila i kod njegove ćerkice.

Nikola je počeo jako rano sa trkama
Nikola je počeo jako rano sa trkamafoto: Privatna Espreso arhiva

NAJMLAĐI DIREKTOR KOJI VOZI TRKE

Nikola nije samo voditelj, a ni neko ko samo voli trke i automobile. Njegova biografija će vas baš iznenaditi!

Pet godina sam radio na RTS-u, prvo kao kamerman, a zatim sam postao jedan od najmlađih direktora fotografije i glavni kamerman Televizije Beograd. Bio sam i DJ. Trke sam počeo da vozim '94./'95. godine, a poslednju sam vozio 2015./2016. uz pauze, naravno", počeo je Nikola za Espreso pa otkrio da je bilo i ozbiljnih povreda:

„Bilo je ozbiljnih situacija, polomljenih rebara, nagnječenja... U Kragujevcu, na stazi u krugu fabrike, imao sam nezgodu tokom treninga. Došlo je do prevratanja motora, nisam video drugog takmičara, niti je on video mene.“

Trke počeo da vozi '94./'95. godine
Trke počeo da vozi '94./'95. godinefoto: Privatna Espreso arhiva

MAJKA KUPILA PRVI MOTOR - SPECIJALNO NAPRAVLJEN ZA NJEGA

Iza svakog muškarca koji sa 14 godina dobije motor, stoji majka koja zna da život nije staklen, ali jeste vredan čuvanja.

Nikolina majka Stojanka bila je "pravi mangup" i žena koja je znala da prepozna strast, ali i da postavi granice.

Podržavala je njegove snove, nije mu branila da vozi, iako se svaki put strepela u tišini. U njenom svetu, sloboda je bila dozvoljena, ali pod jednim uslovom!

„Iako je bila preplašena, majka me nikad nije sprečavala da vozim – baš suprotno, ona mi je kupila prvi motocikl. Taj motor je bio specijalno napravljen za mene, jedini takav u zemlji. Imao sam nepunih 14 godina kad sam ga dobio. Ulazio sam s njim u školsko dvorište, vozio niz stepenice... Svuda sam išao s tim motorom. Majka je postavila jasna pravila koja su morala da se poštuju i ja sam ih uvek poštovao. Zahtevala je da uvek nosim opremu, zaštita je najbitnija, inače nema vožnje. I danas nosim kacigu i rukavice, da li idem sto metara ili hiljadu kilometara, pravila su ista. Jaknu s protektorima nosim u 90% slučajeva. Nije najprijatnije, ali spašava život.“

Devedesete su bile teške i opasne
Devedesete su bile teške i opasnefoto: Privatna Espreso arhiva

SIN VELIKANA I NASLEDNIK U SLOBINIM KOLIMA

Ljubav prema motorima i vožnji Nikola je nasledio upravo od oca, ali zanimljivo je da je ključnu podršku na tom putu dobio od majke Stojanke.

„Moj otac Rade Radulović je ceo život posvetio automobilima, i logično je da sam ljubav prema tome nasledio od njega", počeo je Nikola i otkrio da su mnogi bili devedesetih ljubomorni na njega zbog tatinih automobila:

"Moj otac je zarađivao dosta novca, bio je uspešan i voleo je automobile, stalno je isprobavao nove, menjao... Sećam se da je znao da dođe po mene u školu Mercedesom koji je vozio predsednik države Slobodan Milošević ili sa diplomatskim tablicama. To je naravno privlačilo pažnju kako dece tako i profesora i nastavnika, ali i roditelja... Često su znali da me pitaju kako je moguće da moj tata vozi takve automobile, dok njihovi očevi voze Juga, pa je bilo odmah i dosta šikaniranja od strane drugara i njihovih roditelja".

Rade Radulović i čuveni vozač Formule 1
Rade Radulović i čuveni vozač Formule 1foto: Privatna Espreso Arhiva

Devedesetih je malo ko mogao da vozi novi automobil, a Rade ih je jako često menjao...

"Oni koji su bili malo imućniji vozili su nekog Mercedesa na primer, ko je voleo sportske automobile vozio je Alfa Romeo ili BMW, ali nije bilo toliko automobila, malo ko je mogao da ih priušti sebi. U Jugoslaviji nije bilo moguće da se svi ti automobili vide uživo, na ulicama, da se probaju i pogledaju u salonima.... Čekao se sajam automobila kako bi videli neki novitet. Samo par ljudi u Beogradu je moglo da kupi nov automobil, baš par njih... Ali svakako je najnezgodnije i vreme bilo, vreme devedesetih, kada su se ti automobili krili, krali, otimali, a i bili su skupi i nisu bili dostupni svima. Malo ko bi smeo da se i hvali da ima nov automobil", rekao je Radulović za Espreso.

Od oca je pokupio tu strast
Od oca je pokupio tu strastfoto: Privatna Espreso arhiva

BRAT I SESTRA

Kao dete iz porodice u kojoj je ljubav prema motorima i brzinama bila neizbežna, Nikola ističe, za naš portal, da se ta strast prenela i na sestru Jelenu,dok je brat krenuo potpuno drugim putem.

"Sestra je nasledila ljubav prema automobilima. Vozila je i trke. Oprobala se u kartingu, bila prva žena u Beogradu koja je vozila skutere na vodi. Brat je drugačiji, više voli muziku, glumu", otkrio je Nikola.

Samo je on nasledio oca
Samo je on nasledio ocafoto: Privatna Espreso arhiva

PORODICA MU JE NAJBITNIJA - ĆERKA ISTA TATA

Nikola i Jelena su se 2015. upoznali i zavoleli, a 2018. su dobili ćerku Lenu koja je tatina naslednica u svakom smislu te reči. Lena je rođena na tatin rođendan, te Nikola bolji poklon nije mogao dobiti!

Ona obožava motore, automobile, već vozi kvad, a ima samo 7 godina! Tati pomaže sa snimanjima, nosi opremu, ali i predlaže svoje ideje.

Mada, ima tu i maminih jakih gena koji se možda mogu ispoljiti kasnije, kad poraste, videćemo...

Mala Lena
Mala Lenafoto: Privatna Espreso arhiva

„Ćerku podstičem da pokaže sve svoje talente, trud, mogućnosti koje ima. Ima 7 godina, već želi da vozi karting, voli automobile i motore, ima specifičan ukus, čak i kada je materijalno u pitanju. Već sada vozi kvad, zna da upravlja motorom i često se vozi sa mnom, naravno na zatvorenim putevima", počeo je o mezimici, a mi smo ga odmah upitali da li bi ćerki dozvolio da se bavi trkama:

"Definitivno bih je pustio da se bavi trkama, prvenstveno zbog koordinacije i sportskog duha... Inače, deca počinju između četvrte i sedme godine da voze trke", počeo je Nikola o ćerki za Espreso pa otkrio kako je malenoj Leni pored tate koji stalno menja automobile i "vozi ga adrenalin":

Mama i ćerka imaju isti muzikalni gen
Mama i ćerka imaju isti muzikalni genfoto: Privatna arhiva

"Svaki dan se i ona vozi u drugom automobilu, bila je i sa mnom na trkačkim stazama, a često je vodim i na snimanja. Mirna je, voli kameru, razume da je to posao i čak mi pomaže... dodaje opremu, predlaže ideje, govori šta bi volela da vidi. Nadam se da će biti pametnija od mene i znati kako da iskoristi društvene mreže kad poraste. Paralelno s tim, upisala je muzičku školu, svira klavir i trenira plivanje. Geni su čudo, ali stvarno, njena majka, a moja supruga Jelena je sedma generacija muzičara, svira violinu i ćerka očigledno vuče na obe strane: i umetničku i tu adrenalinsku."

Jelena i Nikola se vole od 2015. godine
Jelena i Nikola se vole od 2015. godinefoto: Privatna arhiva

Umetnica bez vozačke dozvole

"Jelenu sam upoznao dok je svirala na koncertima, njen otac je koncertmajstor u filharmoniji. Iako dolazi iz sveta klasične muzike, ona je vrlo energična, vesela i eksplozivna, nije klasičan muzičar. Voli i sama adrenalinske izlete. Kontrola nad kućnim budžetom je jednako podeljena na suprugu i mene, tu nema svađe. Da li je ona vozač? Ne, nije...Neverovatno. Nema još vozačku dozvolu, iako ima želju da polaže, ali jednostavno se do sada nije desilo. Jelena... pa, često kaže da sam lud kad je reč o tome gde vodim Lenu", rekao je za kraj razgovora Radulović uz smeh.

Auto porodica!
Auto porodica!foto: Privatna Espreso arhiva

Roditelji dozvolili da se vidi lik maloletne ćerke

Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i propisima Zakona o javnom informisanju i medijima

Bonus video:

01:59

SINER JE U SVIM PARAMETRIMA BIO BOLJI OD ALKARAZA Sportski analitičar za Kurir dao svoje prognoze pred samo FINALE: Očekuje nas veoma neizvestan meč!

(Espreso / Milica Stanimirović)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.