3.500 dinara za veš sa stidnim dlakama! Žene kao lude kupuju, a muškarci se krste - KOME OVO MOŽE BITI LEPO?
Foto: PLANET PHOTOS / Planet / Profimedia

hit NA INTERNETU

3.500 dinara za veš sa stidnim dlakama! Žene kao lude kupuju, a muškarci se krste - KOME OVO MOŽE BITI LEPO?

Odakle samo ideja za viralni proizvod?

Objavljeno:

Kim Kardašijan, poznata rijaliti zvezda, jedna od najbogatijih žena i preduzetnica, ne skriva zadovoljstvo reakcijama javnosti na svoj najnoviji proizvod koji je objavio njen brend "SKIMS".

Na premijeri serije Hulu All’s Fair u Los Anđelesu, 16. oktobra, Kim je za "E! News" govorila o reakcijama na najviše pominjan lansiranje brenda SKIMS do sada.

Ideja za viralni proizvod

Radi se o Faux Hair Micro String Thong, tanga gaćicama koje kombinuju "kovrdžave i ravne veštačke dlake u dvanaest različitih nijansi", kako piše na zvaničnom sajtu SKIMS-a. Kim je otkrila da je ideja nastala tokom jedne foto sesije i da je reakcija interneta bila ogromna.

Kim Kardašijan
foto: Instagram/kimkardashian

"Bila je to samo zabavna, luda ideja", rekla je Kardašijan. "Ali znate, mnogi su to već radili, poput [Džona] Galijana."

Naime, britanski dizajner visoke mode, 64-godišnji Džon Galijano, na reviji Maison Margiela 2024. godine stilizovao je manekenke koristeći merkins, veštački dlakavi dodatak za intimnu zonu.

"Bilo je tako smešno", dodala je Kim. "Šokirana sam koliko pažnje je proizvod privukao. Cela ekipa se smejala i komentarisala ceo dan."

Dlake na tangama
Dlake na tangamafoto: Instagram/kimkardashian

3.500 dinara za veš sa stidnim dlakama

Proizvod, dostupan u različitim njud nijansama i teksturama veštačkih dlaka, košta 32 dolara, tačnije 3.500 dinara i već je rasprodat nakon premijere 14. oktobra. Trenutno postoji lista čekanja za sledeću seriju kontroverznih tanga gaćica brenda.

SKIMS je na Instagramu najavio: "Upravo lansirano: Ultimate Bush. Sa našim smelim Faux Hair tanga gaćicama, vaš 'tepih' može biti bilo koje boje koju želite."

Pokušala da opravda šta je radila sa 16-godišnjakom, ali je debelo pogrešila: Kim, zaboravila si ključnu stvar

Oglas je parodirao šou iz 1970-ih, sa tri manekenke koje prikazuju "najsmelije tanga gaćice do sada".

Kim Kardašian, Kim Kardašijan
foto: Angela WEISS / AFP / Profimedia

Komentari publike su bili šaroliki: jedan korisnik je napisao "Zovem hitnu", dok je drugi dodao: "Dokle smo dogurali..."

Strategija je svima jasna, ali i dalje uspeva

Ovaj proizvod mnogi nazivaju "najjezivijim" na tržištu trenutno. Već godinama Kim Kardašijan zajedno sa svojom porodicom uspeva da svoje ime održi vidljivim na mrežama i na naslovnicama raznih časopisa i portala koristeći se raznim taktikama.

Bogata rijaliti zvezda je u mesec dana uspela na sva načina da opet bude tema u svetu. Prvo, lansirala je ovakav proizvod, o kom će se naravno pričati, a onda je mudro bila gošća u gledanom podcast-u "Call her dady", u kom je govorila o Kanjeu Vestu, deci, ali i skandalima koji su je pratili, pa je čak na površinu izvlačila neke koje niko nije ni zapamtio, kako bi kupila još vremena za njeno ime i brend u trendingu. I uspeva joj, samo je pitanje - šta je sledeće?

Bonus video:

49:58

18.11.2025. REDAKCIJA 3. DEO

(Espreso/Ona.rs/M.S.)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.