Svi u šoku zbog Sidni! Prodaje sapun od vode u kojoj se kupala, otkrila i cenu, ovo svako može da priušti
Sindi, Foto: Printscreen/tiktok/drsquatch

šokirala

Svi u šoku zbog Sidni! Prodaje sapun od vode u kojoj se kupala, otkrila i cenu, ovo svako može da priušti

I nije samo voda u pitanju, sapun sadrži i mirisne note inspirisane pacifičkim severozapadom, što je omaž njenim korenima.

Objavljeno:

Holivudska glumica Sidni Svini otišla je korak dalje u biznis ideji pa je tako sve šokirala.

Naime, ona je osmislila prozivod za negu tela, a u pitanju je sapun napravljen od vode u kojoj se ona kupala!

U saradnji sa poznatim brendom Dr. Squatch Soap Co, glumica je lansirala “Bathwater Bliss” limitiranu ediciju sapuna koji dolazi sa zvaničnim sertifikatom da je nastao iz prave Sidnine kupke. I nije samo voda u pitanju, sapun sadrži i mirisne note inspirisane pacifičkim severozapadom, što je omaž njenim korenima.

@drsquatch

🛁 GIVEAWAY🛁 Introducing: Sydney’s Bathwater Bliss. In collaboration with Sydney Sweeney, we created a limited-edition soap infused with her ACTUAL bathwater. Why? Because y’all wouldn’t stop asking. And Sydney said, “Let’s do it.” (what a legend) Enter now on Instagram: Link in bio! "But can I buy one?". Not yet... but we’ll have a VERY limited stock when they do drop! Keep an eye out for an announcement 👀

♬ original sound - Dr. Squatch

Ima samo 5.000 komada i košta 8 dolara, jer, budimo realni, Sidni je zauzeta žena, i nema baš neograničene količine kupke da deli sa svetom.

Ova neobična ideja, kako sama kaže, nije pala s neba. U intervjuu za GQ otkrila je da su joj fanovi često pisali da bi “kupili vodu u kojoj se kupala”, pa je rešila da, uz dozu humora i šarma, monetizuje taj fetiš.

“Ćao, prljavi dečaci... zanima vas moje telo... kupka za telo?”, poručila je zavodljivo iz kade u kampanji koju je snimila još prošlog oktobra, kada je prvi put sarađivala s brendom.

Sidni
Sidnifoto: Doug Peters / PA Images / Profimedia

Ono što ovu priču čini još zabavnijom jeste što je Sidni uspela da spoji glamur, ironiju i biznis u jedno i da pritom pokaže da zna kako da se igra sa svojim imidžom seks simbola, bez da izgubi kontrolu nad narativom.

I da, sapun možda jeste “malo od Sidni”, ali cela ova priča je čista lekcija iz modernog marketing

06:30

Organizuje se veliki turnir u šahu pod pokroviteljstvom SPC - učestvuju i mališani sa Kosmeta

(Espreso/kurir/Žena/Prenela PV)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.