LJUDI SU SE UMORILI OD KORONAVIRUSA! Evo šta se sada najviše traži na internetu
Naš urednički tim registrovao je sve veći interes za priče koje izazivaju smeh, Foto: Shutterstock

veliki obrt

LJUDI SU SE UMORILI OD KORONAVIRUSA! Evo šta se sada najviše traži na internetu

Takve su im vesti privlačne

Objavljeno:

Umorni od sumornih naslova, zastrašujuće statistike i duboke nesigurnosti zbog pandemije koronavirusa, mnogi ljudi u svetu pokušavaju podići svoje raspoloženje tragajući samo za dobrim vestima.

Poslednjih dana stranice specijalizovane za optimistične vesti beleže veliki porast posetilaca. Pretraživanje pojma "dobre vesti" na Guglu je sada pet puta češće nego na početku godine.

Internetski časopis The Good News Network (Mreža dobrih vesti), osnovan krajem prošlog veka, utrostručio je promet u martu i sada ima 10 miliona posetilaca, rekao je njegov osnivač i urednik Geri Vajs-Korbli.

"Ljudi nam šalju linkove na pozitivne, nadahnjujuće stvari koje se događaju u njihovom komšiluku, gradu ili državi i zato je puno dobrih vesti koje se mogu podeliti", kaže Vajs-Korbli, koji je sličnom porastu interesa svedočio nakon napada 11. septembra 2001. i globalne finansijske krize pre nešto više od deset godina.

I drugi mediji, poput Gardijana, Foksa, HuffPosta il Jahua imaju stranice posvećene optimističnim vestima.

CNN-ova stranica The Good Stuff (dobre stvari), pokrenuta prošle godine, od prošlog meseca ima 50 odsto više pretplatnika, kazala je portparolka mreže.

foto: Profimedia

"Naš urednički tim registrovao je sve veći interes za priče koje izazivaju smeh, o zadivljujućim otkrićima, junacima svakodnevice, podsticajnim trenucima i divnim stvarima koje se zbivaju širom sveta", dodala je.

Stjuart Soroka, profesor na Institutu za društvena istraživanja pri Univerzitetu Mičigen, rekao je da su ljudi osuđeni na praćenje loših vesti jer ih mogu prisiliti da promene ponašanje.

Ali ipak tokom krize češće traže i vesti koje su najudaljenije od problema i zato se okreću pozitivnim pričama.

Ešli Madiman, profesorka na Univerzitetu Kanzas, tvrdi da su pozitivne vesti način koji im pomaže da se nose s teškim situacijama.

"Ljudi žele da vide rešenja i žele da vide kako se drugi ljudi trude da pronađu rešenje umesto da se svađaju. Takve su im vesti privlačne", smatra Madiman.

foto: Pixabay

Mnogi pokazuju znake umora zbog neprestanog priliva depresivnih vesti o zdravstvenoj krizi.

"Rekao bih da su mnogi od nas jednostavno uvučeni u konstantno negativne vesti", kazao je Klarens Edvards, stanovnik američkog glavnog grada Vašingtona.

Bonus video:

(Espreso.co.rs/Index.hr)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.