SKUŠA JE NAJZDRAVIJA RIBA, A TEK KAD JOJ DODATE OVO! Vrlo je važno da znate šta sve ima u NJOJ!
Skuša, Foto: Printscreen Youtube / Dare 2 Cook

jedite je

SKUŠA JE NAJZDRAVIJA RIBA, A TEK KAD JOJ DODATE OVO! Vrlo je važno da znate šta sve ima u NJOJ!

Zbog toga vam predlažemo da za ručak napravite skušu sa belim lukom

Objavljeno:
  • 31

Skuša sadrži omega-3 masne kiseline, vitamine i minerale važne za zdravlje srca, a vrlo malo štetnih zasićenih masti.

Zbog toga vam predlažemo da za ručak napravite skušu sa belim lukom.

Sastojci:

1 kg očišćene skuše

so

maslinovo ulje

nekoliko usitnjenih čenova belog luka

1 / 4 Foto: RINA, Aleksandar Stojanović

Priprema:

1. Skušu operite, očistite i dobro operite iznutra, zatim oštrim nožem popreko napravite dublje zareze.

2. Poređajte ih u vatrostalni sud, posolite i u svaki zarez na ribi stavite malo usitnjenog belog luka. Potom sve prelijte s malo maslinovog ulja i vode.

3. Pecite 20 minuta na 230 stepeni. Posle 10 minuta možete ih okrenuti na drugu stranu i preliti s malo ulja i vode iz suda u kojem se riba peče.

(Espreso)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...
counterImg

Espreso.co.rs


Adria media