VOLITE DA JEDETE VOĆKE U OGROMNIM KOLIČINAMA? Ako hoćete dobru liniju, ne preterujte sa ovih 7
Voće, Foto: Emilija Jovanović

pažljivo

VOLITE DA JEDETE VOĆKE U OGROMNIM KOLIČINAMA? Ako hoćete dobru liniju, ne preterujte sa ovih 7

Mandarine se u ubrajaju u voće s najvećim udelom šećera i 85 grama u proseku sadrže oko devet grama šećera

Objavljeno:
  • 25

Voće je puno vitamina koje nam treba za optimalan rad organizma, ali pojedine voćke sadrže i puno šećera. Ako želite zadržati liniju, izbegavajte, ili barem smanjite, unos ovog voća.

Mandarine

Iako je voćni šećer bolji od prerađenog, valja pripaziti na njegov unos lično ako imate problema s dijabetesom ili pokušavate da smršate. Unos tolike količine šećera brzo podiže razmere šećera u krvi čime se podiže energija, ali ona jednako brzo i pada zbog čega se javlja umor.

Mandarine se u ubrajaju u voće s najvećim udelom šećera i 85 grama u proseku sadrže oko devet grama šećera. Procenjuje se da ista količina ima oko 45 kalorija.

Grožđe

Grožđe ima skoro 4,8 grama šećera više nego mandarine. Porcija od 85 grama grožđa sadrži oko 13,8 grama šećera i 57 kalorija.

Mango

Omiljeno tropsko voće koje je odličan dodatak smutiju ili jogurtu sadrži 12,7 grama šećera. Ono obiluje kalorijama i procenjuje se da 85 grama manga ima 60 kalorija.

Šipak

Šipak ili nar rezultira kalorijama i šećerom. Porcija od 85 grama sadrži oko 11,6 grama šećera i 70 kalorija stoga valja pripaziti na unos.

Banane

Voće koje pomaže kod zatvora rezultira šećerom pa tako porcija od 85 grama sadrži 10,1 grama šećera. Takođe, banane su visokokalorične i u proseku imaju oko 76 kalorija.

Smokve

Smokve su krcate šećerom. Dve smokve srednje veličine imaju 16 grama šećera. Ako pokušavate ograničiti unos šećera, isecite smokve i dodajte ih kozjem siru za međuobrok bogat proteinima.

Smokve možete koristiti i za pripremu umaka za meso poput piletine.Oko 85 grama smokava sadrži 13,8 grama šećera i 62 kalorije.

Kruške

Kruške imaju veliku količinu šećera. Srednja kruška ima približno 17 grama šećera. Ako ne želite pojesti celu, isecite ju na kockice, par pojedite, a par stavite u staklenku i u hladnjak. Kriške kruške zanimljiv su dodatak salatama.

Bonus video:

OVE GODINE BEZ ZIMNICE? Poskupelo voće i povrće na pijacama! Proizvođači prinuđeni da PODIŽU CENE
01:37

OVE GODINE BEZ ZIMNICE? Poskupelo voće i povrće na pijacama! Proizvođači prinuđeni da PODIŽU CENE

(Espreso / 24 sedam)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...
counterImg

Espreso.co.rs


Adria media