EKONOMSKO PROPAGANDNI PORTAL
ALAVI ZAKERBERG: Ova promena na Fejsu se ama baš nikome neće svideti!
Kompanija Facebook planira da ostvari dodatnu zaradu uključivanjem reklama u video sadržaj. Korisnici ove mreže svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.
OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!
Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.
Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka.
Facebook će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i YouTube, prvak na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja. Testiranje nove opcije trebalo bi da počne uskoro.
(Espreso.co.rs / B92)
Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!