PLJUŠTE NAGRADE ZA KAMPANJE BEOGRADSKE FILHARMONIJE: Pronašla je put do publike i u ovim uslovima!
Beogradska filharmonija, Foto: Marko Đoković

muzika kao lek

PLJUŠTE NAGRADE ZA KAMPANJE BEOGRADSKE FILHARMONIJE: Pronašla je put do publike i u ovim uslovima!

Kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a "Filharmonijska onlajn sezona" dobila je dve nagrade

Objavljeno:

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) nagradilo je kampanje Beogradske filharmonije sa čak pet priznanja na godišnjoj dodeli nagrada povodom dana UEPS-a.

Kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" u saradnji sa agencijom McCann Beograd, nagrađena je sa tri priznanja, a "Filharmonijska onlajn sezona" dobila je dve nagrade.

Obe kampanje sprovedene su ove godine, u vreme pandemije korona virusa.

U kategorijama Kultura i edukacija i Covid Creative Community, "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" nagrađena je zlatnim, a "Filharmonijska onlajn sezona" srebrnim priznanjima.

Takođe, u kategoriji Društveno odgovornih kampanja "Beogradska filharmonija - Muzika svuda" nagrađena je srebrom.

Pretvarajući krizne situacije u prilike, Beogradska filharmonija je uspela da pronađe put do publike čak i kada su koncertne aktivnosti onemogućene ili se održavaju u znatno smanjenom obimu, navodi se u saopštenju.

Tako je "Filharmonijsku onlajn sezonu" Društvo Srbije za odnose s javnošću već nagradilo za najbolju digitalnu komunikaciju.

Pored priznanja na UEPS-u za "Muziku svuda", najveći uspeh ove akcije je što se do sada čulo preko 50.000 sati muzike Beogradske filharmonije van koncertne dvorane, na 388 lokacija, i to na 103 mesta širom Srbije.

(Espreso.co.rs/Tanjug)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.