ŠOK! FEJSBUK UVODI NOVINU ZBOG KOJE ĆE GA SE MNOGI ODREĆI! Jeste li vi među njima?
Kompanija Fejsbuk, Foto: AP/Kay Nietfeld

da li biste je plaćali?

ŠOK! FEJSBUK UVODI NOVINU ZBOG KOJE ĆE GA SE MNOGI ODREĆI! Jeste li vi među njima?

Izvori koji su insistirali da ostanu anonimni ipak navode da se ideja možda neće realizirati, a još uvek se ne radi o konkretnim planovima

Objavljeno:

Fejsbuk proteklih nedelja sprovodi istraživanje tržišta koje bi im trebalo dati odgovor na pitanje treba li Fejsbuk uvesti opciju pretplate u kojoj onda ne bi bilo reklama ako bi to privuklo više ljudi da koriste tu društvenu mrežu, piše Blumberg pozivajući se na upućene izvore.

Fejsbuk je, pišu, razmatrao tu mogućnost i ranije, a sve se intenzivirao nakon nedavnog skandala s krađom podataka s te društvene mreže. Izvori koji su insistirali da ostanu anonimni ipak navode da se ideja možda neće realizirati, a još uvek se ne radi o konkretnim planovima.

Zakerberg raspirio nagađanja Fejsbuk je službeno zasad odbio komentirsati mogućnost pretplate na tu društvenu mrežu u kojoj se korisnicima koji plate određen mesečni iznos ne bi prikazivale reklame.

Fejsbuk
Fejsbukfoto: Fonet

Nagađanja o takvom modelu raspirio je direktor Fejsbuk Mark Zakerberg koji je, odgovarajući na pitanja u američkom kongresu prošlog meseca rekao da će "uvek postojati besplatna verzija Fejsbuka, što bi značilo da postoji verovatnost i za verziju Fejsbuka koja će se plaćati.

Blumberg piše da je Zakerberg ozbiljno razmišljao o toj opciji, koja ne bi zamenila postojeći poslovni model, nego bi bila usmerena prema uklanjanju čestog razloga zbog kojeg korisnici napuštaju Fejsbuk. Kompanija je prošle godine zaradila skoro celi svoj promet u iznosu od 41 milijardu dolara prodajući reklame targetirane prema parametrima korisnika.

Ipak, istraživanja koje su sprovodili unutar Fejsbuka, pokazala su da korisnici ne gledaju sa simpatijama na uvođenje pretplate, a jedan od razloga za to bi mogao biti je da je Fejsbuk delovao, a i danas deluje, pod sloganom "Besplatan je i uvek će biti".

Ostvare li se nagađanja o uvođenju pretplate, Fejsbuk bi i dalje bio besplatan za korišćenje na način na koji se koristi sad, a pretplata bi funkcionisala kao opcija za one koji ne žele da im se na toj društvenoj mreži prikazuju reklame.

Bonus video: 4 koraka i potpuno ste sigurni: Espreso vam otkriva kako da nikad ne budete meta hakerskih virusa!

(Espreso.co.rs / Index.hr)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.