Fejsbuk, Foto: EPA /SASCHA STEINBACH

PONOVO NA UDARU

ZBOG PROMENE IMENA FEJSBUKA PONOVO GORE DRUŠTVENE MREŽE: Evo šta Meta znači na hebrejskom jeziku!

Ime o kome je reč, na hebrejskom, je konjugacija ženskog oblika za ''mrtvi'' u sadašnjem i prošlom vremenu, što je dovelo do toga da mnogi korisnici društvenih medija koji govore taj jezik ismevaju rebrendiranje, što je dovelo do heštega ''#FacebookDead''.

Objavljeno: 01.11.2021. 10:56h

Izraelci i svi koji govore hebrejskim jezikomismevaju nedavnu promenu imena Fejsbuk u ''Meta''.

Ime o kome je reč, na hebrejskom, je konjugacija ženskog oblika za ''mrtvi'' u sadašnjem i prošlom vremenu, što je dovelo do toga da mnogi korisnici društvenih medija koji govore taj jezik ismevaju rebrendiranje, što je dovelo do heštega ''#FacebookDead''.

Izraelska spasilačka jedinica za hitne slučajeve Zaka, čiji je posao prikupljanje posmrtnih ostataka ljudi kako bi se omogućila odgovarajuća sahrana, podelila je svoje mišljenje o rebrendiranju prošle nedelje, tvitujući: ''Ne brinite, mi radimo na tome. #FacebookDead“ na hebrejskom''.

Drugi korisnici Tvitera podelili su svoja mišljenja o promeni imena ove društvene mreže, a jedna osoba je napisala da je ktela da otvori nalog na Fejsbuku, ali da joj je rečeno da je taj sajt sada mrtav.

Drugi korisnik je napisao da neko nije uradio dobro brendiranje i nije istražio prevod te reči, prenosi Jerusalem post.

Promena imena ove društvene mreže objavljeno je tokom konferencije za medije u četvrtak, na kojoj je direktor Fejsbuka Mark Zakerberg rekao da novo ime nastoji da započne izgradnju ''metaverzuma'', koji se opisuje kao zajedničko virtuelno okruženje koje se nada da će biti sledeća velika računarska platforma.

Zakerberg, koji je odgajan kao reformistički Jevrejin, nije odgovorio na ismevanja na internetu.

Ovo nije jedina nedavna kontroverzna vest u kojoj se našao konglomerat društvenih medija, pošto su nedavni izveštaji potvrdili da Fejsbuk nije uspeo u kontroli uvredljivog sadržaja, govora mržnje, zapaljive retorike i dezinformacija na svojoj platformi. Kompanija je navodno angažovala ljude koji su posedovali jezičke veštine i znanje potrebno za otkrivanje nepoželjnih postova korisnika širom sveta.

Fejsbuk je takođe bio na naslovnim stranama svetskih medija i ranije ovog meseca kada je ta platvorma, zajedno sa Instagramom i Vocapom, pala na oko šest sati.

Bonus video:

(Espreso/Kurir)