Marketinška strategija, Foto: Profimedia

SVETSKI DAN ŠALE

MARKETINŠKA PRVOAPRILSKA ŠALA: Nemački auto gigant ipak ne menja ime!

Očekuje se da će kompanija objaviti danas naknadno saopštenje u kojem će objasniti marketinšku strategiju

Objavljeno: 31.03.2021. 09:59h

Nemački proizvođač automobila Folksvagen (VW) neće promeniti ime svog ogranka u SAD u "Voltsvagen Amerika", a vest koju su u utorak preneli brojni američki mediji bila je marketinška prvoaprilska šala, saopštila je danas ta kompanija.

Saopštenje o promeni imena, koje je Folksvagen objavio u utorak, osmišljeno je u duhu svetskog dana šale, 1. aprila, kako bi se skrenula pažnja na lansiranje potpuno električnog SUV modela ID.4, naveo je Majk Tolbert, portparol VW-a u Sjedinjenim Državama, prenosi CNBC.

Očekuje se da će kompanija objaviti danas naknadno saopštenje u kojem će objasniti marketinšku strategiju, prenosi američka TV stanica pozivajući se na izvor upoznat sa planovima.

Vol Strit Žurnal je prvi u utorak objavio vest da VW menja ime u SAD u "Voltsvagen", pozivajući se na portparola u sedištu kompanije u Volfsburgu, a preneli su je i brojni mediji u našoj zemlji.

Bonus video:

(Espreso/Tanjug)