saznalo se
KO SU SADA UZORI SRPSKOJ DECI? Gašenje ove TELEVIZIJE uzburkalo region: Ko je odgovoran i šta nam sad sledi?
Njihovo gašenje označava kraj jedne ere televizijskog emitovanja muzike
Jednoj eri je došao kraj!
Kompanija Paramount Global saopštila je da će do 31. decembra 2025. godine ugasiti pet muzičkih kanala brenda MTV u Velikoj Britaniji i Severnoj Irskoj, čime se završava gotovo tri decenije njihovo emitovanje na tom tržištu.
MTV je na britanskom tržištu prisutan još od 1987. godine, a kanali koji se sada gase pokrenuti su tokom 1990-ih i 2000-ih kako bi ponudili raznovrsniji muzički sadržaj i prilagodili se različitim generacijama gledalaca.
Tokom decenija, ovi kanali su imali značajnu ulogu u oblikovanju muzičkog ukusa publike i promociji novih izvođača, a MTV je u mnogim periodima bio sinonim za globalnu muzičku kulturu.
Njihovo gašenje označava kraj jedne ere televizijskog emitovanja muzike i simbolično potvrđuje prelazak publike na digitalne i on-demand formate.
U Centralnom dnevniku na Kurir televiziji prikazan je prilog u kojem su o gašenju MTV-ja govorile pevačica Zorana Pavić, influenserka i pevačica Mahrina, kao i urednica šoubiza na portalu Espreso.rs, Milica Stanimirović.
One su podelile svoje utiske o tome šta je za njih predstavljao MTV, ali i koliko ovo gašenje znači za muzičku industriju i generacije koje su odrastale uz ovaj kultni kanal.
Sagovornice su podsetile da je MTV decenijama bio simbol muzičke scene, mesto gde su se rađale zvezde, gde se pratio svaki novi trend i gde su mladi prvi put dolazili u dodir sa muzičkim spotovima koji su oblikovali čitavu pop-kulturu.
Njegovo gašenje, istakle su, predstavlja kraj jedne velike ere, ali i podsećanje na to koliko se svet muzike promenio dolaskom digitalnih platformi i novih načina konzumiranja sadržaja.
"Influenseri danas imaju onu moć koju je nekad imao MTV, oni prvi odluče šta je hit, šta je u trendu, gde će se jesti, kako će se oblačiti, šta se nosi i o čemu se priča", počela je Milica Stanimirović i dodala:
"Danas, nažalost, svako može da bude "neko". Dovoljno je samo da imate telefon, internet, instaliranu društvenu mrežu, par filtera i nekoliko minuta, i vi već možete da postanete zvezda i uzor. Potrebno je samo da vas sreća posluži, da vam je tog dana dobar algoritam."
"Nekada su svetske zvezde bile uzori mladima, pa se gledao MTV i mladi su pratili život zvezda u Americi i kopirali koliko su mogli", rekla je Stanimirović.
Bonus video:
(Espreso / M.S.)