Foto: MTV / Planet / Profimedia

saznalo se

KO SU SADA UZORI SRPSKOJ DECI? Gašenje ove TELEVIZIJE uzburkalo region: Ko je odgovoran i šta nam sad sledi?

Njihovo gašenje označava kraj jedne ere televizijskog emitovanja muzike

Objavljeno: 25.11.2025. 20:30h > 20:45h

Jednoj eri je došao kraj!

Kompanija Paramount Global saopštila je da će do 31. decembra 2025. godine ugasiti pet muzičkih kanala brenda MTV u Velikoj Britaniji i Severnoj Irskoj, čime se završava gotovo tri decenije njihovo emitovanje na tom tržištu.

foto: C Flanigan/imageSPACE / imago stock&people / Profimedia

MTV je na britanskom tržištu prisutan još od 1987. godine, a kanali koji se sada gase pokrenuti su tokom 1990-ih i 2000-ih kako bi ponudili raznovrsniji muzički sadržaj i prilagodili se različitim generacijama gledalaca.

foto: MTV / Planet / Profimedia

Tokom decenija, ovi kanali su imali značajnu ulogu u oblikovanju muzičkog ukusa publike i promociji novih izvođača, a MTV je u mnogim periodima bio sinonim za globalnu muzičku kulturu.

foto: EPA PHOTO PRESSENS BILD/JONAS EKSTROMER

Njihovo gašenje označava kraj jedne ere televizijskog emitovanja muzike i simbolično potvrđuje prelazak publike na digitalne i on-demand formate.

U Centralnom dnevniku na Kurir televiziji prikazan je prilog u kojem su o gašenju MTV-ja govorile pevačica Zorana Pavić, influenserka i pevačica Mahrina, kao i urednica šoubiza na portalu Espreso.rs, Milica Stanimirović.

foto: Kurir tv printscreen

One su podelile svoje utiske o tome šta je za njih predstavljao MTV, ali i koliko ovo gašenje znači za muzičku industriju i generacije koje su odrastale uz ovaj kultni kanal.

foto: Kurir tv printscreen

Sagovornice su podsetile da je MTV decenijama bio simbol muzičke scene, mesto gde su se rađale zvezde, gde se pratio svaki novi trend i gde su mladi prvi put dolazili u dodir sa muzičkim spotovima koji su oblikovali čitavu pop-kulturu.

Njegovo gašenje, istakle su, predstavlja kraj jedne velike ere, ali i podsećanje na to koliko se svet muzike promenio dolaskom digitalnih platformi i novih načina konzumiranja sadržaja.

"Influenseri danas imaju onu moć koju je nekad imao MTV, oni prvi odluče šta je hit, šta je u trendu, gde će se jesti, kako će se oblačiti, šta se nosi i o čemu se priča", počela je Milica Stanimirović i dodala:

foto: Kurir tv printscreen

"Danas, nažalost, svako može da bude "neko". Dovoljno je samo da imate telefon, internet, instaliranu društvenu mrežu, par filtera i nekoliko minuta, i vi već možete da postanete zvezda i uzor. Potrebno je samo da vas sreća posluži, da vam je tog dana dobar algoritam."

foto: Kurir tv printscreen

"Nekada su svetske zvezde bile uzori mladima, pa se gledao MTV i mladi su pratili život zvezda u Americi i kopirali koliko su mogli", rekla je Stanimirović.

Bonus video:

(Espreso / M.S.)