Plaćanje računa / ilustracija, Foto: Marina Looičić

Žalba na račun za struju

KAKO SE PODNOSI ŽALBA NA RAČUN ZA STRUJU? Prigovore možete DOSTAVITI na 4 načina!

Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija

Objavljeno: 21.02.2024. 14:16h

Hakerski napad na Elektroprivredu Srbije poremetili su tempo dostavljanja računa za struju i odložili rokove za izmirivanje istih.

U slučaju da smatraju da im je račun neispravan, građani mogu podneti prigovor pisanim putem na adrese sa računa, na šalterima EPS-a, pozivom kol centra i elektronskim putem: reklamacije@eps.rs

Telefonski poziv na broj telefona 0800 111 202 je besplatan

Račun za struju / ilustracijafoto: Espreso, Profimedia

Obrazac za podnošenje prigovora može se preuzeti ovde.

Na području Srbije u januaru 2024. godine primljeno je 8.915 reklamacija u odnosu na 3,4 miliona kupaca domaćinstava, što ne odstupa značajno od uobičajenog broja.

Bonus video:

(Espreso / Alo/ Prenela M.L.)