ilustracija, Foto: Nemanja Pančić

oglasili se

STIGLO JE OBJAŠNJENJE: Putnicima stizale SMS poruke o naplaćenim vožnjama za prevoz, iako nisu bili u autobusu

Kompanija Kentkart naglašava da stoji na raspolaganju za sve dodatne informacije svim građanima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem

Objavljeno: 03.08.2022. 11:55h

Korisnicima Mastercard kartica koji koriste usluge javnog prevoza ovih dana su sa zakašnjenjem stizala obaveštenja o iznosima koji su im skinuti sa računa za vožnje koje su ranije realizovane.

Građanima obično odmah po obavljenoj transakciji putem SMS poruke stigne potvrda o naplaćenom iznosu vožnje, međutim, usled problema sa procesuiranjem transakcija, u prethodna dva dana došlo je do naknadnog izvršenja za karte koje su plaćene u ranijem periodu.

foto: Aleksandra Čolić

Kompanija Kentkart ovom prilikom je istakla da je do ove situacije došlo zbog zastoja u realizaciji transakcija.

foto: Dado Đilas

- Ovom prilikom želimo da se izvinimo našim sugrađanima i istaknemo da smo sve pojedinačne žalbe proverili. Svaka od transakcija koja je naknadno izvršena je i realna i nismo imali slučaj da je nekome skinut iznos, a da nije koristio uslugu prevoza. Organizovali smo poseban tim kako bismo svaku žalbu rešili u što kraćem roku - ističu iz kompanije Kentkart.

Kompanija Kentkart naglašava da stoji na raspolaganju za sve dodatne informacije svim građanima kojima je novac u proteklim danima skinut sa računa sa zakašnjenjem.

Bonus video:

(Espreso/Telegraf)