Komunalna policija, Foto: Nemanja Nikolić

novosti

OD SADA KOMUNALNU POLICIJU MOŽETE ZVATI I PREKO DRUŠTVENIH MREŽA: Na teren izlaze za "najviše deset minuta"!

Najviše se, kaže, žale na nepropisno parkiranje i na buku u ugostiteljskim objektima i stanovima

Objavljeno: 16.06.2022. 12:00h

Komunalna milicija u Beogradu napravila je, pored sajta, i naloge na društvenim mrežama da bi građani u realnom vremenu mogli da prikažu svoje probleme i upute prijave, rekao je pomoćnik direktora Komunalne milicije Beograda Ranko Šekularac.

Ranko Šekularacfoto: RTV Pink printscreen

On je naveo da su se trudili da uspostave komunikaciju sa građanima i da čuju od njih šta su problemi, naveo je Šekularac gostujući na RTS.

Napravili smo portal Komunalne milicije, gde već dva meseca primamo prijave i brže reagujemo po njima, ali smo otvorili i nalog na Tviteru, Fejsbuku i Instagramu da nam sugrađani u realnom vremenu prikazuju svoje probleme i upućuju prijave, gde mi reagujemo najbrže što možemo - rekao je Šekularac.

FOTO: Printscreen/TVPink
FOTO: Zorana Jevtić
FOTO: Printscreen
FOTO: Dragana Udovičić
FOTO: Dragana Udovičić
FOTO: Filip Plavčić

Najviše se, kaže, žale na nepropisno parkiranje i na buku u ugostiteljskim objektima i stanovima. Što se tiče brzine reakcije, napominje da to zavisi od dela grada i vrste problema, i koliko raspoloživih patrola imaju na terenu.

Mislim da nam desetak minuta treba najviše da izađemo na ovu vrstu prijave, pogotovo ako se radi o centralnom gadskom jezgru - ističe Šekularac.

(Espreso / Rts)