SRPSKI PEDIJATRI UPOZORILI! "Deca se masovno zaražavaju OMIKRONOM, posle raspusta nikako u školu, samo ONLAJN!"

  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>
  • <p>Podseća se da je stav Udruženja prema načinu organizovanja nastave, od početka pandemije bio da se nastava odvija "uživo" odnosno održavaju časovi u školi, odnosno da tom modelu treba dati prednost u odnosu na "onlajn" koncept, kad god je to moguće</p>