TVITER PROFITIRAO ZA 20 ODSTO! Prihod stekao pomoću REKLAMA

  • <p>Finansijski efekat od aktivnih korisnika, odnosno od korisnika koji pregledaju oglase na ovoj društvenoj mreži - porastao je za 13 procenata na 217 miliona u četvrtom kvartalu, naspram konsenzusne procene ekonomista od 218,5 miliona, prema podacima Refinitiva</p>
  • <p>Finansijski efekat od aktivnih korisnika, odnosno od korisnika koji pregledaju oglase na ovoj društvenoj mreži - porastao je za 13 procenata na 217 miliona u četvrtom kvartalu, naspram konsenzusne procene ekonomista od 218,5 miliona, prema podacima Refinitiva</p>
  • <p>Finansijski efekat od aktivnih korisnika, odnosno od korisnika koji pregledaju oglase na ovoj društvenoj mreži - porastao je za 13 procenata na 217 miliona u četvrtom kvartalu, naspram konsenzusne procene ekonomista od 218,5 miliona, prema podacima Refinitiva</p>
  • <p>Finansijski efekat od aktivnih korisnika, odnosno od korisnika koji pregledaju oglase na ovoj društvenoj mreži - porastao je za 13 procenata na 217 miliona u četvrtom kvartalu, naspram konsenzusne procene ekonomista od 218,5 miliona, prema podacima Refinitiva</p>