DA LI STE NEKAD PROBALI DA NAZOVETE BROJ 11011? Mnogi Beograđani se iznenade kad čuju o čemu se radi
Foto: Grad Beograd

prijava problema

DA LI STE NEKAD PROBALI DA NAZOVETE BROJ 11011? Mnogi Beograđani se iznenade kad čuju o čemu se radi

Novitet je to što su ovakve službe pre uspostave broja 11011 zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis otvoren je 24 sata svakog dana u godini

Objavljeno:

Beograd je ove godine dobio novi jedinstveni broj za sve službe – 11011, broj koji za građane znači da jednostavnije i lakše mogu da prijave problem ili dobiju odgovor na pitanje koje ih muči. Broj je zajednički za sva komunalna gradska preduzeća, povezuje sve gradske službe, te građani više neće morati da lutaju po imenicima i procenjuju koje je preduzeće nadležno za koji problem.

Umesto da pozivaju kol-centre komunalnih službi, građani sada probleme mogu da prijave na jedinstveni broj 11011, dobiju sve potrebne informacije i daju sugestije radi boljeg funkcionisanja grada.

U novom servisnom centru objedinjene su informativne službe Komunalne milicije i inspekcije, Infostan tehnologija, Gradskog stambenog, Parking servisa, Javnog osvetljenja, javnog prevoza, Beogradskog vodovoda i kanalizacije, Beogradskih elektrana, Gradske čistoće, Zelenila – Beograd, Beograd-puta, a u sistem su uključene i JKP Gradske pijace i Veterina Beograd, koje ranije nisu imale svoje kol-centre.

00:41

Beograd je ove godine dobio novi jedinstveni broj za sve službe – 11011

U novom servisnom centru radi 65 operatera po smeni, građani mogu da zovu u bilo koje doba dana i noći, a rok za odgovor iznosi 72 sata.

Novitet je to što su ovakve službe pre uspostave broja 11011 zvanično radile do 16 sati, a ovaj servis otvoren je 24 sata svakog dana u godini.

Kada je u pitanju Infostan, služba koju građani najčešće pozivaju, korisnici svaku nepravilnost ili drugu primedbu u pogledu dostave računa, načina obračuna ili bilo koje druge poslovne aktivnosti preduzeća, mogu da prijave pozivom pozivnog centra na broj 11011, i očekuju razrešenje problema u najkraćem mogućem roku.

Prema iskustvima građana, operateri JKP „Infostan tehnologije“ su se kao deo tima jedinstvenog Servisnog centra 11-0-11 pokazali kao maksimalno efikasni, ne bi li odgovorili na sva pitanja korisnika iz oblasti objedinjene naplate računa za komunalne usluge.

(Espreso / Promo)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.